2013. november 16., szombat

.:Köszöntő:.

Sziasztok!
Sokáig gondolkoztam rajta, hogy megnyissam-e ezt a blogot, és ha igen, akkor mikor kéne, de egyszerűen képtelen voltam tovább várni, hiszen nagyon szeretem ezt a történetet, ami egy Pokoli szerkezetek fanfiction lenne. A szereplőkről megtudhattok pár fontos dolgot a Karakterek modulban, a történetbe pedig a szintén oldalt található trailer ad betekintést. Mivel több blogot is írok, úgy gondoltam 10 naponta raknék ki új fejezeteket, a nyitás dátuma pedig:

2013. december 9.

Kis betekintő a könyvbe, amit a csodálatos Cassandra Clare írt:

       

a linkere kattintva olvashattok egy rövid leírást,
és ha lejjebb görgettek, akkor a könyvek trailerét is megnézhetitek,
 szerintem megéri, csodásak lettek.

2 megjegyzés:

  1. Drága szerecsendio!

    Hogy én mennyire megörültem az ötletednek! Magam részéről hatalmas Cassandra Clare rajongó vagyok, de bármennyire is megfogott a Csontváros és folytatásai, igazából a Pokoli Szerkezetek trilógia rabolta el a szívemet. Már az eredeti megjelenésekor megrendeltem a Clockwork Princesst külföldről, és elolvastam angolul, mert nem bírtam ki. Szóval még inkább örültem, mikor kiderült, hogy nem csak hogy egy Árnyvadász világon alapuló fanfictionnel van dolgom, hanem egy TID-sel! Ráadásul mind Crystal Reed, mind Logan Lerman kedvelt színészeim, bár furcsa ez utóbbit Willként elképzelni, mert ugyebár nekem is meg van a saját elképzelésem a fiúról, de majd csak megszokom. A Simon-Isabelle-s novelládon kívül még nem olvastam Tőled mást, de ezt kíváncsian várom!
    Előre is sok sikert kívánok a bloghoz! :)

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Fantasy Girl!
      Amikor megláttam, hogy írtál nekem, esküszöm azt hittem az edzés utáni kimerülés miatt képzelődöm. Személy szerint é n is hatalmas Cassandra Clare rajongó vagyok, s olvastam mind a TMI sorozatot mind a TID-t - bár utóbbiból még nem volt szerencsém a Princess-t, is elolvasni, de már annyira érdekel, hogy angolul fogok nekikezdeni. Jól fog jönni a nyelvvizsgához is, hisz a gyakorlás sosem árt.
      Remélem, hogy nem fogok csalódást okozni neked, hiszen még csak egyszer írtam egyes szám harmadik személyben - azt a bizonyos Simon-Isabelle novellát, szóval meglehetősen izgulok.
      Crystal Reed és Logan Lerman nagy kedvencem, és nem te vagy az egyetlen, aki másképp képzelte el Willt, de amikor megláttam Logan szemeit... nekem ő jutott eszembe róla <3 :$
      Köszönöm a jókívánságokat <33 Nagyon hálás vagyok ért.
      Millio puszi Xx

      Törlés