2014. június 20., péntek

Díj #10

Nagyon szépen köszönöm a díjat Azy-nak <3
Szabályok:
  • Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 5 embernek!
11 dolog rólam:
  • mostanában igencsak szétszórt vagyok, ha a fejem nem nőtt volna a nyakamra, talán már az sem lenne meg
  • sajnálom, hogy csupán egy hónap után lett időm kitenni ezt a díjat
  • ma csibeburgert ettem vacsorára, mert nem szeretem a kínait
  • nem érzem, hogy nyár lenne, talán még zsúfoltabb is a napirendem, mint suli időszakban
  • a bizonyítványom nagyon jól sikerült csupán két négyes választott el a kitűnőtől - kémia és ének
  • már megcsináltam a blogot a folytatásnak - Jem lesz a főszereplő - és ki is dolgoztam minden fejezetet vázlatosan
  • rájöttem, hogy nagyon meg kell becsülni a kommenteket, mert ha nem One Direction-nel kapcsolatos fanficet ír az ember, akkor meg kell küzdeni értük
  • mindig zenére írok
  • ma voltam autós iskolába, nagyon unalmasak a tanfolyamok
  • amióta hazaértem a számítógép előtt ülök és blogos dolgokat csinálok... egyre több és több munka
  • a héten befejeztem az egyik történetem írását, de még nem tettem közzé az összes részt
Válaszaim:
  • Ha most azonnal elmehetnél egy helyre, hova mennél? Hmm, nehéz kérdés. Szerintem Ausztráliába, mert nagyon megcsiklandozta a fantáziámat az a hely.
  • Ki az az ember, akinek elsőnek elmondod, ha valami baj történt? A barátnőm, de ne kérdezd melyik, az attól függ milyen baj történt, mert mindegyikük máshogy áll hozzá a dolgokhoz és van, amikor együttérzésre, van amikor arra van szükségem, hogy meghallgassanak vagy leszidjanak és helyre tegyenek.
  • Össze szoktad firkálni a füzeteidet, ha igen, miket rajzolgatsz/írogatsz? Csak ha nagyon unatkozom, de akkor is csak ceruzával vagy más füzetét. Rendszerint nonfiguratív ábrákkal vagy angol bölcsességekkel lepem meg a papírfecniket.
  • Mennyire nehezen öltözöl fel reggelente? Semennyire, mert leginkább csak kiszedek valamit a szekrényből.
  • Kedvenc csoki? Pilóta. Bár az keksz, de akkor is a kedvencem... hmm, a a finom krém a közepében.
  • Magas hegyek vagy a sivatag? Hova mennél szívesebben? Inkább a hegyek, még annak ellenére is, hogy hamar elfáradnék a megmászásában. Szerintem a tikkasztó hőséget kevésbé bírnám elviselni.
  • Szeretnél megtanulni vezetni? Ha már tudsz, akkor mióta? Igen szeretnék, bár egyre kevésbé. Szerdán kezdtem el a tanfolyamos oktatást, azóta már három alkalommal tömték tele a fejem hihetetlenül bonyolult és unalmas információkkal.
  • Mennyire fontos számodra a telefon? Mindig magaddal hordod, vagy sokszor már felesleges? Eddig kapásból rávágtam volna, hogy semennyire, de mióta kaptam egy okosabb kütyüt, amin tudok másokkal beszélgetni azóta mindig nálam van. Még szerencse, hogy nincs mobilnetem, különben megszállott lennék.
  • Ha lehetne választani, egy napot a vidámparkban vagy inkább a cirkuszban töltenél? Miért? Vidámpark, mert a cirkusz bár vicces, elég uncsi egy helyben ülni.
  • Ki az a sztárok közül, akinek nagyon tiszteled a munkáját? Nem tudok dönteni, nem követek nyomon szinte senkit sem.
  • Fanfiction vagy saját történet? Melyik és miért? Interneten fanfiction, mert könnyen ellophatják az eredeti ötleteidet. Szomorú vagy nem szomorú, ez az igazság.
Kérdéseim:
  • Honnan jött a blogod ötlete?
  • Tudod már, hogyan fogod befejezni, vagy ahogy esik úgy puffan és csak írod a részeket?
  • Mit tervezel a nyárra?
  • Hogy sikerült az év végi bizonyítványod? Jobb eredményre számítottál?
  • Melyik az az étel, ami a kedvenceid közé tartozik és te magad is el tudod készíteni?
  • Mi volt a legnagyobb meglepetés ami ért az életben?
  • Írd le az első három szót, ami az eszedbe jut!
  • Van olyan betétdal, ami mosolygásra késztet?
  • Hogyan találtál rá a bloggerre?
  • Vannak olyan barátaid, akiket interneten keresztül ismertél meg?
  • Szeretsz napozni? Nem szoktál leégni?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése