2014. április 5., szombat

Díj #7 #8

Nagyon szépen köszönöm a díjat C.M.~-nek :)
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • ma nagyon korán keltem és elmentem anyával vásárolni
  • amint hazaértem bealudtam és még csak két órája vagyok fenn
  • azóta is olvasok, hogy holnap meg tudjak írni egy kritikát
  • épp Demi Lovato egyik számát hallgatom
  • csütörtökön a barátnőmnél voltam edzés előtt és táncoltunk
  • négyből kettőt nyertem
  • nagyon imádom a mostani designt
  • ofőn az volt a feladatunk, hogy csináljunk reklámot
  • nagyon örülök a díjnak
  • sajnálom, hogy csak most van időm kitenni
Válaszaim:
  • Melyik a kedvenc könyved? Nincs konkrét kedvencem, mert mindegyiket nagyon szeretem, amiket eddig olvastam.
  • Szoktál sorozatokat nézni? Ha igen, melyikeket? Igen, például a The Vampire Diaries-e és a The Originals-t is nézem.
  • Honnan jött a blogod címe? Sajnos nem mondhatom el, hiszen azzal lelepleznék egy igen lényeges dolgot a történettel kapcsolatban. De annyit elárulok, hogy a buszon találtam ki.
  • Kitől/kiktől kapod a legtöbb támogatást? A barátaimtól, az olvasóimtól. Mindenkitől, aki valaha is szánt időt arra, hogy írjon nekem, vagy megajándékozzon egy díjjal, esetleg pipáljon a bejegyzések végén.
  • Honnan jött a blogod ötlete? Az egyik barátnőm (Feilla) kölcsönadta a Pokoli szerkezetek első részét és ennyire megtetszett Will karaktere, hogy eldöntöttem, írni fogok róla.
  • Milyen szempontok szerint választottál szereplőket? Mivel könyv alapján írom a fanfictiont, így olyan szereplőket kerestem, akik hasonlítanak az általam elképzelt szereplőkre. Lilynél viszont a megfelelő gifek miatt választottam a színésznőt. Plusz, mert illik Logan-hez és nagyon gyönyörű, erős karakter.
  • Mi volt a legelső blog, amit olvasni kezdtél? Nem emlékszem a címére, de TVD fanfiction volt.
  • Szoktál úgy írni, hogy nem teszed közzé sehol sem a története? Igen szoktam, bár sokkal jobban szeretem, ha közzétehetem.
  • Mit gondolsz a kezdő bloggerekről? Mit tanácsolnál nekik? Azt, hogy rengeteg tehetség bujkál közöttük és, hogy ne adják fel, mert senki sem ezer olvasóval kezdte. S a legfontosabb: felejtsék el a kommentárhatárokat!
  • Mit érzel, amikor közzéteszel egy új részt? Mindig izgulok és szerintem ezzel kapcsolatban már sosem fogok változni.
  • Szerinted is ez a tizenegyedik? Nem számoltam meg, de elhiszem neked, ha azt mondod, ez a tizenegyedik.
Kérdéseim:
  • Mindig olyan szép idézeteket találsz a fejezetek elejére. Hogyan keresel rájuk?
  • Mit érzel, amikor elolvasod a kommentárokat, amiket kapsz?
  • Neked is lesznek vizsgáid mostanában?
  • Mi a kedvenc számod?
  • Mindig arra a zenére írsz, amit belinkelsz a fejezetekhez?
  • Van olyan olvasód, aki már szinte a barátnőd?
  • Szerinted az olvasó van az íróért vagy fordítva?
  • Milyen illatú a samponod?
  • Mi a kedvenc könyved?
  • Interneten vagy könyv formájában olvasol inkább?
  • Szerinted fontos a sportolás? Te sportolsz valamit?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm a díjat Emma W.-nak <3
Szabályok:
  • Rakd ki, kitől kaptad a díjat!
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • amint végeztem a díjjal, ki kell takarítanom a szobám és tanulnom hétfőre
  • szerdán megyek Újpestre megnézni egy röplabdaedzést
  • mostanában úgy érzem, semmire sincs időm
  • nagyon várom már a nyarat
  • miközben töltöm a díjat Ask-fm-en válaszolgatok a nekem feltett kérdésekre
  • egyre több független történetet olvasok
  • tegnap befejeztem a Harry Potter kötetek utolsó részét és nagyon imádtam
  • mostanában szinte semmit sem alszom
  • mindig a tévémre kelek, mert automatikusan bekapcsol
  • mindig kész tervvel állok neki írni
  • először a párbeszédekkel kezdem
Válaszaim:
  • Miben vagy tehetséges? Szerintem elég jól írok és sportolok, bár nem tudom, tehetséges vagyok-e bennük.
  • Szerinted egy író attól jó, mert sokan olvassák a könyvét? Nem. Egy író attól lesz jó, hogy eredeti történeteket talál ki, melyeket a lehető legjobban körül is ír. Bár, ha ezt vesszük, akkor természetesen sok olvasója lesz, így az állítás mégis igazzá válik. De csak ebben az értelemben, mert van, hogy egy jó írónak mégsem lesz olyan sok olvasója, mert az emberek nem találnak rá a történetre. Egy szó, mint száz: egy író lehet jó kevés olvasóval is és lehet rossz akkor is, ha sok olvasója van. A kettő nem mindig függ össze.
  • Olvastad a Rómeó és Júliát? Igen, hiszen gimnáziumban kötelező, bár nem bántam meg, mert nagyon tetszett.
  • Fekete vagy fehér? Fekete.
  • Szereted Eddie Redmayne-t? Sajnálom, de nem ismerem.
  • Van türelmed a kisgyerekekhez? Igen, velük szemben elég sok türelmem van.
  • Jó írónak tartod Suzanne Collins-t? Igen. Személy szerint oda vagyok az Éhezők viadaláért.
  • Féltél már attól, hogy sosem fogod megtalálni az igazit? Nem. 17 éves fejjel az ember még nem aggódik ilyenek miatt, hiszen előtte az egész élet. Ezzel én is így vagyok. Ráérek.
  • Láttad a 109. utas című filmet? Nem, sajnos ezt sem láttam még.
  • Melyik a kedvenc napod? A szombat, hiszen sokáig alhatok és másnap nincs iskola.
  • Mi az első gondolat, ami eszedbe jut erről a képről? (Ez lehet akár egy érzés is) Bocsi, hogy nem másoltam be a képet, de az első gondolatom, ami az eszembe jutott, egy véget nem érő éjszaka volt, amin a hold ezerszer szikrázóbban ragyogott, mint azelőtt bármikor.
Kérdéseim:
  • Honnan jött a blogod ötlete?
  • Először a szereplőid külső vagy belső tulajdonságait álmodtad meg?
  • Féltél valaha is attól, hogy senki sem fogja olvasni?
  • Mi a kedvenc számod? 
  • Kívülről tudod az egész szövegét?
  • Milyen blogokat olvasol?
  • Mindenkinek szoktál kommentelni, akinek elolvasod a történetét?
  • Mi az, amit nem vársz a nyárban?
  • Láttad már A lány és a farkast?
  • Mi volt az a blog/könyv/újság, amit legutoljára elolvastál?
  • Miért szeretsz blogolni?
Akinek sok szeretettel küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése