2014. november 8., szombat

Díj #14

Nagyon szépen köszönöm a díjat Delilah-nak <3
Szabályok:
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küldd tovább 10 embernek!
10 dolog rólam:
  • nemrég keltem fel,és palacsintát reggeliztem
  • már csak egy kommentár, és mindenkinek válaszoltam visszamenőleg is, ami ezt a blogot illeti
  • úgy gondolom, bár nehéz, vannak olyan pillanatok, amikor elengedhetetlen, hogy egyes személyeket "kitöröljünk" az életünkből
  • legközelebb jövőhét utáni hétfőn megyek vezetni
  • legutóbb már kint voltam a forgalomban és egyszerre ijesztő és leírhatatlanul király érzés
  • úgy döntöttem, ezen a hétvégén, ha már nem jön át a barátnőm, megcsinálok mindent, amire eddig nem volt időm
  • mostanában, legalábbis ezen a héten kicsit elhanyagoltam az írást, amit nagyon sajnálok
  • nem szeretem a sütőtök ízét
  • a Hollófiúkból Ronan a kedvencem, de csak egy hajszállal Gansey előtt
  • ha lesz időm, ma még csinálok egy videót (az utolsó rendelés a saját blogjaim videói előtt)
Válaszaim:
  • Ki(k) az(ok) a személy(ek), aki(k)re felnézel? Nem is tudom, felnézek mindenkire, aki tehetséges író, felnézek azokra, akik harcolnak az álmaikért, de konkrétan mégsem nézek fel senkire. Ennek van értelme?
  • Van példaképed? Ha igen, ki az és miért? Konkrét példaképem nincs, leginkább a saját elvárásaim szerint szeretnék élni,és nem úgy, ahogy "a példaképem".
  • Téged mi motivál abban, hogy folytass egy történetet? Az, hogy nem szeretem feladni, az, hogy eszméletlenül megszeretem a karaktereimet, az, hogy vannak, akik olvasnak és nem szeretnék csalódást okozni nekik azzal, hogy nem fejezem be, amit elkezdtem.
  • Szeretsz zenét hallgatni? Ki ne szeretne? Persze.
  • Mi a véleményed arról, ha egy magyar énekesnek angol dalai születnek? Nem is tudom. Egyik nap a testvéremmel néztük a "magyar óra" műsort a MusicChanel-en, és basszus, csupán minden ötödik szám volt magyar... elkeserítő, ennek ellenére azonban szeretem az angol nyelvet annyira, hogy ne zavarjon túlságosan. Ha így jobban bejön nekik az élet, akkor áldásom rá.
Kérdéseim:
  • Honnan jött a közös írás ötlete? Egyébként is ismertétek egymást, vagy a blogspot érdeme?
  • Miért pont Percy ff-t írtok? 
  • Gondolkodtatok már saját, különálló történetben?
  • Melyikőtök találja ki a jóslat szövegeit?
  • Minden fejezetet együtt írtok? Ezt hogy oldjátok meg?
  • Mi alapján választottátok ki a szereplőiteket?
  • Mennyire gondoljátok egyedinek magatokat egy ötös skálán? (öt a legegyedibb)
  • Hisztek a "smink nélkül is szép az ember" kijelentésben?
  • Mi a kedvenc sorozatotok?
  • Ha választhatnátok, kinek a bőrébe bújnátok az eredeti műből?
Akiknek sok-sok szeretettel küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése