2014. november 22., szombat

Díj #15

Nagyon szépen köszönöm a díjat Naomi S.-nek <3
Szabályok:
  • Írd ki, kitől kaptad!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Küldd tovább 10 embernek!
10 dolog rólam:
  • már nagyon várom, hogy olvashassam az Útvesztőt, de sajnos amíg nincs Karácsony, addig nincs könyv
  • azt hiszem kijelenthetem, hogy nincs legjobb barátom
  • ezen a héten kicsit szétszórt, kicsit megtört voltam, de elhatároztam, hogy ezen változtatni fogok
  • ebben a pillanatban fejeztem be a Vámpírnaplók új részét és ajjj, Kai :(
  • egész héten azt hittem, hogy most pénteken lesz a sulink szalagavatója, de csak jövőhéten lesz
  • vasárnap találkozom Leával, és Klea napot tartunk
  • kedden találkoztam FantasyGirllel, és olyan sokat beszélgettünk, hogy tíz felé értem haza
  • a mai napig hálás vagyok Diának, amiért bevett a havercsajszibarackok közé, mert már el sem tudom képzelni a napjaimat nélkülük
  • egyszerre érdekel és nem is a Kiválasztott első része
  • tegnap láttam A lázadó trailerét és azt a ****, elég durva lett
Válaszaim: (mivel kérdéseket nem láttam, és a szabályokban sem volt, gondolom ugyanazokat kell megválaszolnia mindenkinek)
  • Olvasod a blogom? Sajnálom, de nem olvasom.
  • Ki a kedvenc 1D tagod? Ha nagyon muszáj választani, szerintem Niall a kedvencem, de csupán egy hajszállal előzte meg a többieket.
  • És miért? Aranyos, és bár nem ismerem, szerintem nem játssza meg magát. Nincsenek botrányai, etc.
  • Láttad már a This is ust? Nem, és őszintén, nem is terveztem.
  • A szüleid szerint melegek a fiúk? Nem foglalkoznak velük, így nem alkottak véleményt.
  • Van Directioner barátod? Szerintem van.
  • Milyen nyelven tanulsz? Magyar, angol, német.
  • Milyen színű a szemed? Kékeszöld.
  • Van állatod? Halaink vannak, de egyébként nem, és nem is rajongok értük.
  • A testvéred (ha van, ha nincs, más rokon) szereti az 1D-t? Egy nagy nem!
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése