2014. december 12., péntek

Díj #16

Nagyon szépen köszönöm a díjat Azy-nek <3

Szabályok:
  • Fel kell tüntetned, hogy kitől kaptad!
  • 10 dolgot kell magadról írni!
  • A kérdező által írt 10 kérdésre válaszolni!
  • És 10 blognak/bloggernek tovább küldeni!
10 dolog rólam:
  • ezeket a kérdéseket már megválaszoltam egyszer, ugyanis Azy kétszer is elküldte, ide és egy másik blogomra is
  • holnap tartom a nagy karácsonyi bevásárlást, amiben az egyik barátnőm is segíteni fog
  • mostanában nagyon elmosódnak a napok, reggel például számon kértem az öcsémen, hogy miért nem gyújtottunk tegnap gyertyát, és ő lazán közölte, hogy azért, mert csütörtök volt.. ciki
  • megpróbálok egészségesebben étkezni, és mivel már nem iszom kólát, most a csoki a soros (esélytelen)
  • a héten elkészítettem az egyik blogos barátnőm ajándékát, ugyanis a havercsajszibarackok között is húztunk
  • szeretem a különböző, szép és igényes fonatokból készített frizurákat, és végre elég hosszú a hajam, hogy magamnak is el tudjak készíteni egy-kettőt
  • már csak 6 rész, és befejeztem a blog írását, és bár még idén szerettem volna lezárni a háttérmunkálatokat, úgy látszik át fogok csúszni januárra
  • nagyon szeretem a rántott karfiolt
  • nagyon keveset iszom, és bár tudom, hogy ez nem túl egészséges, valahogy mindig kimarad az az ajánlott két liter
  • imádom a Sun goes down című számot
Válaszaim:
  • Hallottad már a FOUR albumot? Ha igen, hogy tetszett? Nem hallottam még, csupán egyetlen számot, aminek azt hiszem Steal my girl a címe.
  • Esetleg van, ami jobban megfogott? Így sajnos erről nem igazán tudok nyilatkozni.
  • Miért kezdtél a blogolásba? Mert egyszerűen olyan sok gondolat van a fejemben, amivel szórakoztathatok másokat. Miért ne tenném?
  • Hogyan sikerült beilleszkedned? Szerintem egész jól. Mármint megvan a magam "baráti köre", akikkel majdnem minden nap, ha nem ténylegesen minden nap beszélgetek.
  • Miért gondoltad, hogy ez a hely megfelelő a számodra? Mert itt mindenki önmaga lehet, mert a legtöbb blogger kreatív...
  • Vannak itt barátaid, akikkel nem csupán a felszínen álltok? Persze. Nagyon közeli barátom: Azy, kriszty96, Feilla, Vivian J. Walker, Leia, Diana Brunwin, FantasyGirl, Pippy Q. Akikkel pedig kevesebbet beszélek, de ugyanannyira fontosak nekem: Cher Brooks, Molly Schmidt.
  • Van kedvenc történeted? Igen *o* kinek ne lenn? Jelenleg Tyra W. Elemi ösztöne és FantasyGirl 5 sos sorozatai a kedvenceim.
  • Hogyan fogadod a negatív kritikát? Elolvasom őket, és ha normális stílusban írták meg, akkor elgondolkozom rajta, hogyan javíthatnám ki a hibáimat.
  • Építőként használod/fogd fel? Igen, hiszen az ember ezekből tanulhat a legtöbbet.
  • Vagy figyelmen kívül hagyod? Semmiképp sem, még akkor sem, ha nagyon durva. Csupán az oktalan szemétkedést veszem félvállról.
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése