2014. február 13., csütörtök

Díj #3 #4

Nagyon szépen köszönöm a díjat Sutton S.-nek, és borzasztóan sajnálom, hogy csak most tettem ki :) <3
Szabályok:
  • Említsd meg, kitől kaptad!
  • Küldd tovább négy embernek!
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:
Nagyon szépen köszönöm a díjat Azynak, hihetetlenül édes vagy <3
Szabályok:
  • Rakd ki, kitől kaptad a díjat!
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább öt embernek!

11 dolog rólam:
  • Ezen a blogon ez az első olyan díjam, amin válaszolom kell a feltett kérdésekre, illetve le kell írnom magamról pár tudnivalót.
  • Rendszeresen kosárlabdázom, egy héten három edzésen szoktam részt venni.
  • A barátnőim tudják, hogy blogolok, és szerintük szépen fogalmazom, ami nekem nagyon sokat jelent.
  • Ennek a blognak az ötlete a négyes-hatos villamoson jutott az eszembe, amikor elbúcsúztam Leától és hála neki, a kezeim közt szorongathattam Az angyal című kötetet.
  • Egyre inkább megszeretem az E/3 személyben való írást.
  • A kedvenc kajám a rántott hús, és szerintem ez sosem fog változni.
  • Nem vagyok oda a Valentin-napért - talán azért, mert még sosem volt kivel ünnepelnem.
  • Ma edzés előtt a barátnőmnél voltam és nagyon jó volt egy kicsit lelkizni - megjegyzem, hónapok óta először esett meg, hogy nem interneten keresztül jöttek fel ezek a témák.
  • Jövőhét keddtől hivatalosan is 17 éves leszek.
  • Egy ilyen díjnál mindig azt találom ki elsőnek, hogy kinek fogom küldeni.
  • Most költöztünk el Budapestről, így már nem a fővárosban élek.
Válaszaim:
  • Ha most azonnal elmehetnél egy helyre, hova mennél? London. Ezen egyetlen egy másodpercig sem kellett gondolkodnom, hiszen minden vágyam, hogy egyszer megcsodálhassam a várost, még akkor is, ha csak rövid ideig tarthatna.
  • Ki az az ember, akinek elsőnek elmondod, ha valami baj történt? A barátnőim közül az egyik, az, aki éppen a legközelebb van hozzám s aki a leginkább segíteni tud az adott probléma kapcsán, ugyanis mindegyikük másban nyújt támaszt.
  • Össze szoktad firkálni a füzeteidet, ha igen, miket rajzolsz/írogatsz? Igen, nagyon sokat firkálgatok. Legtöbbször felismerhetetlenek, így ha valaki megkérdezi, mégis mit ábrázol, én rávágom, hogy egy non-figuratív szimbólum. Ha pedig írok, akkor angol "bölcsességeket". A legutóbbi valahogy így szól és a barátnőm földrajz könyvében van: If you don't believe, you don't live as much as you should.
  • Mennyire nehezen öltözöl fel reggelente? Nagyon gyors vagyok, néha magamat is meglepem, hogy a véletlenszerűen kiválasztott darabok mennyire illenek egymáshoz. Remélem a szerencsém örökké kitart majd.
  • Kedvenc csoki? Nincs konkrét kedvencem, minden csokit megeszek, hiszen minden falat csupa boldogság.
  • Magas hegyek vagy a sivatag? Hova mennél szívesebben? A hegyekbe, mivel nem szeretem a túlzott hőséget, plusz onnan a legszebb a kilátás. Rálátni az egész világra és olyankor azt hiszed, a csúcson vagy, a szó minden értelmében. Hiszen tényleg ott állsz a világ tetején.
  • Szeretnél megtanulni vezetni? Ha már tudsz, akkor mióta? Ezzel kapcsolatban kétes érzelmeim vannak. Egy részről szeretnék, hiszen ki ne szeretne ennyi idősen? (minden osztálytársam belekezdett már a KRESZ-be), mégis... olyan drága a benzin, szerintem akkor már sokkal jobban megéri a tömegközlekedés. Azzal legalább kevesebb a felelősség, nem kell attól félned, hogy egy fáradt napodon elalszol a kormány mögött és balesetet okozol.
  • Mennyire fontos a számodra a telefon? Mindig magaddal hordod, vagy sokszor már felesleges? Nem fontos. Mivel csak egy sima Alcatel-em van, internet és hasonló modern újítások nélkül, csupán telefonálásra használom, így egyáltalán nem izgalmas annyira, hogy minden egyes másodpercben az ujjaim közt szorongassam. Megvagyok nélküle is.
  • Ha lehetne választani egy napot a vidámparkban vagy inkább a cirkuszban töltenél? Miért? Vidámpark. Szimplán azért, mert szerintem kinőttem a cirkuszból. Már nem dobnak fel a bohócok és hasonló dolgok. Nem tudnak elég izgalommal szolgálni... legalábbis számomra.
  • Ki az a sztárok közül, akinek nagyon tiszteled a munkáját? Birdy. Nagyon szép hangja van, minden egyes zeneszáma komoly jelentéssel bír és nem változott meg azért, hogy felkapottabb legyen. Ez tiszteletet érdemel, hiszen nem mindennapi, hogy egy sztár önmaga tud maradni a rivaldafényben.
  • Fanfiction vagy saját történet? Melyik és miért? Nem tudnék választani. Mind a két fajtát olvasok és írok egyaránt. Szerintem mind a kettőnek megvannak a maga szépségei. Mind a kettőben ott rejlik a kellő kihívás és megannyi kiaknázatlan lehetőség.
Kérdéseim:
  • Mi ösztönzött abban, hogy belekezdj ebbe a történetbe?
  • Mik a terveid a jövőre nézve, mind a blogspoton, mid a való életben?
  • Kik azok, akik nélkül már el sem tudnád képzelni az életed?
  • Milyen napod volt?
  • Van olyan Valentin-napi élményed, amit sosem szeretnél elfelejteni?
  • Melyik a kedvenc szlovák neved?
  • Ha bármit kívánhatnál, mi lenne az? 
  • Ha tied lehetne minden, feladnád érte egy szerettedet?
  • Mit vinnél magadra egy lakatlan szigetre?
  • El tudnád képzelni az életedet internet nélkül?
  • Mit szeretsz a régi korok könyveiben?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése