2014. április 25., péntek

Díj #9

Nagyon szépen köszönöm a díjat Lucinda Thompson-nak <3
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • ma úgy volt, hogy az egyik barátnőmnél alszom, de az utolsó pillanatban törlődött a program, így itt vagyok és díjat töltögetek
  • kicsit félek a nyelvvizsgától
  • ma sportnap volt az iskolában, amin aktívan részt vettem
  • kíváncsi vagyok, milyen lesz az egyik blogomra rendelt fejléc, és már alig várom, hogy megkapjam
  • nagyon szeretek röplabdázni
  • az új csapatban sokkal jobban érzem magam 
  • szeretem a Vámpírnaplókat, de az utolsó rész végén kellően kiakadtam
  • épp a barátnőmmel beszélgetek Facebookon
  • sosem rajongtam a Facebook csoportokért
  • ma belejeztem Becca F. : Silence című könyvét
  • már nagyon megnézném a Labirintusfutót
Válaszaim:
  • Ha visszautazhatnál a múltba, melyik kort választanád? Miért pont azt? Nem is tudom, talán az 1860-as évek. A választásom miértje pedig igen egyszerű. Nagyon szeretem a Vámpírnaplókat és az, ahogy abban lefestették ezt az időszakot, engem teljesen elvarázsolt. A másik választásom pedig, bár csak egyet kértél, a '60-as évek. Azok a ruhák, az a hangulat... MESÉS.
  • Melyik zenei stílust kedveled leginkább? Indokold meg, kérlek! Nincs konkrét zenei stílus, amit szeretnék. Az ilyenek terén mindig is mindenevő voltam - na jó,azért metál meg hasonlók azért mégsem.
  • Követsz Youtubereket, nézed valamelyiküknek a videóit? Ha igen, ki a kedvenced és miért? Nem követek nyomon egyetlen ilyen embert sem, bár Conor Maynard-ot a Youtube által fedezték fel, ha jól tudom és őt nagyon imádom, hiszen mesés hangja van és nem utolsó sorban: nagyon cuki.
  • Mit gondolsz, az emberek miért ilyen előítéletesek? Mert az ember igazából nem is a sötétségtől fél, hanem az ismeretlentől. S ha valaki nem olyan, mint te, akkor váratlan dolgokat mutathat neked.Váratlant, ami egyenlő az ismeretlennel. Ergo, az emberek félelemből ítélnek el másokat. Szerintem legalábbis.
  • Számodra létezik "ikon"? Ha igen, ki(k)/mi(k) az(ok), és miért? Nem létezik.
  • Van számodra olyan hely, ahova kedves emlékek fűznek? Igen. Ilyen számomra például Zánka, ahol sok kedves embert ismertem meg. Ahol olyan emberek váltak a barátaimmá, akiknek nagyon sokat köszönhetek lelkileg. (na jó bevallom, itt csak egy emberre gondoltam)
  • Ha egy napra az ellenkező nemű lennél, mit csinálnál? Kihasználnám, hogy a fiúk sok olyan dolgot megengedhetnek maguknak, amiért a lányokra ferde szemmel néznek.
  • Mit gondolsz a különböző, manapság elterjedt stílusokról? Hogy mindenki olyan stílust képvisel, amilyet akar. Felőlem akár egy gumicsizmát is a kezeire húzhat egy ember, ha ahhoz tartja kedve és kijelentheti, hogy feltalált egy új stílust.
  • Van olyan kultúra, ami vonz téged? Talán az amerikai. Az indiánok és hasonlóak.
  • Számodra mit jelent a nevetés, az öröm? Az öröm az a dolog, ami még a legszomorúbb pillanataimban is belopódzhat az életemben, ha olyan emberrel vagyok akit szeretek. Öröm nélkül pedig nincs igazi nevetés.
  • Mennyi időt töltesz számítógép előtt? Szégyellem bevallani, de nagyon sokat. Persze van társasági életem, nem arról van szó, de ritka keveset alszom mostanában... de ez van akkor, ha elkap az ihlet és nagyon írni szeretnék.
Kérdéseim:
  • Mennyi ideig tartott, mire elkészítetted a mostani designt? 
  • Ez jobban tetszik, mint az előző? (bevallom, nekem nagyon bejött a könyves megoldás)
  • Mik a céljaid a közeljövőben?
  • Milyen embernek gondolod magad?
  • Mit szoktál csinálni szabadidődben, vagy ha egyszerűen csak unatkozol?
  • Mi a kedvenc számod?
  • Mit gondolsz, mi lesz az idei nyár legnagyobb slágere?
  • Van olyan sorozat, amit nagyon szeretsz és minden eddigi részét láttad is?
  • Nonstop jelen vagy a világháló közösségi oldalain?
  • Mit tartasz megbocsáthatatlan bűnnek?
  • Mi ihlette a történeted?
Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése