2014. szeptember 14., vasárnap

Díj #12 #13

Nagyon szépen köszönöm a díjat Jelly ßellynek <3
Szabályok:
  • Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  • tegnap egy négy órás elsősegély tanfolyamon voltam, és elment vele az egész napom
  • próbálok egészségesen élni és rendszeresen mozogni 
  • tegnap The Tomorrow People-t néztem
  • Supernatural fan vagyok, azon belül is Dean Winchester megszállott
  • amint közzéteszem ezt a díjat, elkezdem begépelni az egyik kedvenc fejezetemnek a második felét, ugyanis tegnap - hiába terveztem el - egy szót sem írtam hozzá
  • valahányszor letöltök egy videószerkesztő programot, szar lesz
  • mostanában kicsit szerencsétlennek érzem magam
  • nagyon ritkán sírok
  • lecsót ettem reggelire
  • szívesen találkoznák Will Herondale-lel az utcán
  • nagyon fos az idei órarendem
Válaszaim:
  • Kedvenc könyv? Mindig az, amit épp aktuálisan olvasok, de egyébként Cassandra Clare Pokoli szerkezetek című trilógiája örök dobogós marad.
  • Mit gondolsz a szuperhősökről, s ellenségeikről?Imádom olvasni vagy nézni, ahogy egymás ellen küzdenek, így evidens, hogy őket is nagyon szeretem. Tökéletesen lerajzolják - kicsit felturbózva - a jó és a rossz, a helyes és a helytelen, a bűnös féktelenség és a lelkiismeretesség örökös harcát.
  • Gondolkoztál azon, hogy ha lehetne képességed, mi lenne? Nagyon szeretnék fagyasztani, mondjuk megállítani az időt, vagy az sem lenne rossz, ha át tudnék menni a falon, esetlen teleportálnék. 
  • Fogsz még augusztusban nyaralni? Jaj, ezen a kérdésen látszik, milyen régen adósotok vagyok már ezzel a díjjal. Bárcsak augusztus lenne még!
  • Ismertetőjegyed? Írás terén? Ha igen, akkor barátnőm az egyik nap megjegyezte, hogy minden történetembe leírom az ujjropogtatást, mint a feszültség levezetését.
  • Gondolkodtál már azon, hogy kiadj egy könyvet? Igen, és nagyon szeretnék kiadni egy könyvet, hiszen annyi ötletem van! Remélhetőleg egyszer valóra válik ez az álmom.
  • Miért kezdtél el írni? Hogy szórakoztassak másokat egy-egy unalmasabb pillanatukban.
  • A szereplőidben felismered magadat, vagy teljesen te formáltad meg őket? Mindegyiket én formálom, de mindegyikben benne van egy részem, egy kicsit felerősített formában. Makacsa vagyok, de nem annyira, mint Will vagy Cecily, kitartó vagyok, de nem annyira, mint Lily, kedves vagyok, de nem annyira, mint Jem és így tovább...
  • Sportolsz? Igen, rendszeresen, hiszen fontos a testmozgás.
  • Kedvenc film, sorozat? Kedvenc film: Csajok bosszúja; kedvenc sorozat: Supernatural.
  • Honnan jön egy-egy ihlet a történethez? Mindig a körülöttem élő emberekből, kialakuló helyzetekből merítek ihletet. Néha elég egy zeneszám, egy illat, egy kép... mindenben ott rejtőzik az ihlet forrása, csak rá kell találni. Gondoltátok volna, hogy ez a történet egy fésűnek és egy tükörnek köszönhető?
Kérdéseim:
  • Mit gondolsz arról, hogy ez a díj most csak a tiéd, és a kérdések is személyre szabottak?
  • Hogyan találtál rá az eredeti, német nyelvű blogra? Sok német blogot olvasol?
  • Mit csinálsz szabadidődben?
  • Mikor döntötted el, hogy te ezt a történetet, ha törik, ha szakad, lefordítod?
  • Milyen érzés havvercsajszibaracknak lenni?
  • Kit ismertél leghamarabb a csapatból?
  • Szerinted mi egy sikeres történet titka?
  • Az író van az olvasóért, vagy fordítva?
  • Mit gondolsz a komment-határokról?
  • Mi a kedvenc kajád, el tudod készíteni?
  • Ha választhatnál, mit csinálnál életed végéig? Pénz nem akadály!

Akinek sok-sok szeretettel küldöm:

Nagyon szépen köszönöm Alisson Cutler-nek, hogy kipécézett <3
Szabályok:
  • Linkeld be az embert, aki kipécézett!
  • Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi!
  • Pécézz ki hét embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba!
  • Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve!
Hét dolog rólam:
  • szeretek tényeket írni magamról, pedig úgy kezdtem neki a blogolásnak, hogy még a nevemet sem fogom elárulni senkinek sem 
  • nem tudom, ki olvasta ask-en, de egyszer kiskoromban az orromba dugtam egy szotyit, és sírtam, amikor nem jött ki
  • nagyon ritka, hogy tévézek, hiszen mióta megvan a laptopom, mindig írok vagy olvasok 
  • fél év, és hivatalosan nagykorú leszek, bár személyiségileg, szerintem sosem szűnök meg gyerek lenni
  • aranyos, aki kitalálta ezt az "Ismerjük meg egymást!" dolgot
  • nagyon falánk vagyok 
  • egyszer belevágtam a barátnőm fejébe egy krémest, és ő is az enyémbe (mindenkinek ajánlom)
Akit kipécézek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése